Booksy to polski start-up oferujący platformę do umawiania wizyt. Początkowo umożliwiająca rezerwacje dla branży beauty, z czasem otworzyła się na inne branże.
Firma została założona w 2015 roku przez dwóch przedsiębiorców, którzy pracowali w branży beauty i zauważyli, że nie było dobrych rozwiązań do umawiania spotkań. Założyciele byli sfrustrowani tradycyjnymi metodami rezerwacji terminów, więc postanowili stworzyć własne rozwiązanie z wykorzystaniem technologii. Zaczęli od rezerwacji wizyt u kosmetyczki, ale z czasem rozszerzyli działalność także na inne branże.
Wejście na kolejny poziom obsługi samochodów. Inchcape Polska jako pierwszy dealer umożliwia umawianie wizyt w autoryzowanych serwisach za pomocą popularnej aplikacji Booksy. Od teraz usługa jest dostępna dla klientów wszystkich czterech lokalizacji Inchcape – w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu.
Inchcape Polska jest wiodącym dostawcą części zamiennych i usług dla przemysłu motoryzacyjnego. Ofertą objęty jest szeroki zakres produktów i usług, w tym hamulce, sprzęgła, filtry powietrza i naprawy skrzyni biegów. Zobowiązany jest do zapewnienia klientom wysokiej jakości części w konkurencyjnych cenach.
Umówić się na spotkanie można online lub telefonicznie o każdej porze dnia na telefon booksy. Oferuje szeroką gamę zabiegów kosmetycznych i pielęgnacyjnych, w tym usługi fryzjerskie, manicure, spa i masaże.
Klienci Inchcape Polska mogą wygodnie umawiać się na szeroki zakres usług we wszystkich punktach Inchcape Polska: serwis marek BMW i MINI w dwóch lokalizacjach w Warszawie, a także w Poznaniu i Wrocławiu. Poprzez Booksy można również umówić się na serwis samochodów Jaguar i Land Rover w Inchcape Park w Warszawie.
3 komentarze
Lucjan
8 sierpnia 2022 @ 13:47
Informacja jest korzystna, że serwis booksy wprowadza taką usługę. Jest to znaczący krok naprzód tego usługodawcy.
Korzystam z booksy od lat i zawsze byłem zadowolony z ich usług. Zawsze byli szybcy, solidni i profesjonalni. Mam nadzieję, że nadal będą robić duże postępy, takie jak ten.
Darek
8 sierpnia 2022 @ 13:48
Mam nadzieję, że nadal będziecie udoskonalać swoje usługi, aby były jeszcze lepsze.
Jestem o tym wręcz przekonany.
Krystian
8 sierpnia 2022 @ 13:49
Z niecierpliwością czekam na to, jak ta nowa funkcja poprawi moje doświadczenia z tą aplikacją.
Już nie mogę się doczekać!